Svědectví

16.04.2008 16:05

Petra - Jak jsem uvěřila

Když jsem se poprvé setkala s křesťany, bylo to na jednom „English campu“ a říkala jsem si, na co potřebujou toho Boha???? Jeden večer tam někteří vyprávěli, jak uvěřili, a v čem jim Bůh pomohl. Když někteří vyprávěli ty katastrofální příběhy svýho života, tak jsem si říkala, jak to mohli zvládnout. A pro ně to bylo jasný, byl to Bůh, který jim pomohl a držel je. Na těch lidech jsem viděla, že jsou jiní, než lidi kolem mě. Měli radost, hodně se smáli, navzájem se povzbuzovali a byli upřímní. Měli něco, co jsem já neměla. A to mě zasáhlo, říkala jsem si, ten Bůh asi fakt musí být. A tak jsem se začínala zajímat o to, kdo je Bůh, kdo Ježíš a kdo Duch Svatý. Nejdřív jsem se trochu bála, ale po nějaké době jsem se rozhodla odevzdat svůj život Bohu. Bylo to skvělé rozhodnutí. Bůh naplnil moje srdce. Ježíš se stal mým přítelem a změnil můj život. V mém srdci je teď pocit přijetí, radost a láska. Bůh zaplnil každé prázdné místo v mém srdci.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.